söndag 19 april 2009

Söndag

mattes ögonsten

I går kväll åkte lilla familjen hem till skellefteå , det blev riktigt tyst i huset när dom hade åkt. Men vi kommer ju ses snart igen ......Längtar........:).
Måste bara berätta fredag kväll när vi eller jag var barnvakt så fick Dennis göra premiärbesök på mitt jobb och det blev uppskattat kan ni tro! Alla ville hålla i guldklimpen vissa kunde inte slita sig från han. Så nu ser alla fram emot hans nästa besök!!!! Men hundarna njuter massor nu för dom har kommit lite i skym undan dom här dagarna , så i natt kom alla hundarna till mig och sov.
I går kväll efter johan lämnat av lilla familjen åkte han och hans bror och Mina söder ut för att hämta en valp i göteborg. Det är en Engelsk setter valp efter uno som tog vm guld i höstas , det blir så spännande att få se valpen. Har några bilder på han men dom lägger jag ut i kväll. Lägger ut en bild på mattes guldklimp , hon njuter nu att bara få ha matte för sig själv!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det blev tyst och stilla, jag vet precis vad du menar. Här i Växjö är det alldeles för tyst.
    Lillkillen kommer att bli farlig, han bländar alla, eller hur?
    ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Ja vi får se, ska ringa SKK imorgon... Men så synd med Diva! Har ni anmält Ada och Minja?
    Fina bebis-bilder ;-)

    SvaraRadera