tisdag 7 april 2009

Tisdag morgon!!!

Ny dag , nya tag. Har hållit på som en tok och torka blod efter Diva , men i dag har jag hittat tikskyddet som jag har letat efter hela gårdagen. Hon ser så rolig när hon har på sig det , men hon kommer snart vänja sig med skyddet!!
I dag är min enda lediga dag i veckan så det blir nog för Tim och jag att åka till stan , grabbarna behöver nya cyckelhjälmar och skor & hundarna nya tuggben. Men jag var inte så sugen men jag får se hur jag gör sen!! Men nu ska jag dricka en stor balja kaffe och lyssna på Rix fm och läsa piteå-tidningen innan jag och tim ska ta en lång promenad med tikarna.
Skriver sen i kväll , Kraam..

2 kommentarer:

  1. Det låter skönt med dina planer.Jag tycker att vi ska ta lunchen som jag har lovat ganska snart,eller hur?Vi får kolla våra scheman du,jag och Vickan.Kram

    SvaraRadera
  2. Det är därför man har hanhund! ;-) Nä skämt å sido, myntet har två sidor som man säger.
    Har ni planerat några utställningar/prov i år? Jag & Ville ska debutera, två officiella i maj. *nervös*
    Lev & må

    SvaraRadera