tisdag 21 april 2009

Tuff Minja!!!!!!!


Hurra!!! Vad mycket det gör med lite sol och värme. I dag har det varit en fantastisk dag och jag hoppas det blir lika fint i morgon oxå.
Tim har lite feber men har ändå fått vara ute , medans jag har promenerat med hundarna så har han fått cykla brevid mig.
Efter som jag släpper ut hundarna på gården morgon och kväll så har det under hela vinter samlats en hel del korvar på gården , som nu har tinat fram.
Så nu i kväll har jag plockat och plockat skit , men i morgon tinar de nog fram mer skit så det blir nog plockning i morgon också:(
Minja låg på hundbädden och åt ett ben och Diva stod brevid och morrade åt hon, till slut var Minja så less så det blev en rejäl fight mellan dom och tro det eller ej men Minja fick ner Diva på rygg. Det tog en lång stund innan Diva vågade resa sig upp. Man blir allt lite stolt över lillprinsessan , för hon har ALDRIG vågat säga till någon på skarpen i sitt hela liv!!!! Go Minja.......

1 kommentar:

  1. Men perfekt ang utställningen!
    Och skönt med långledigt, fördel med nattskift? *avis* :-)
    /Vickan

    SvaraRadera