lördag 11 april 2009

Påskafton!!!!







Jag vaknade av ljudet från Tims små fötter som trippade runt i huset , klockan är inte mer än 6. Efter ett tag så kommer en snopen tim in till oss - mamma du sa ju att påskharen skulle komma med mitt påskägg i dag. Vi pratade ett tag och jag sa att jag tror att påskharen är en riktigt morgontrött hare, och han kommer nog bara lite senare med hans ägg. Kunde ju inte säga att jag hade glömt att stoppa in godis i hans ägg! Tim blir genast gladare och säger - du menar morgontrött som pappa......absolut som pappa säger jag tillbaka.....Puh!!!!
I dag ska jag och 3 av mina barndomsvänner med familjer ha en hel dag , först ska vi ut på isen och grilla på dagen och sen på kvällen blir det middag i hop.
Vi kommer få en galen kul dag tillsammans!!!
I går var vi på nolia och kollade in inoff utställningen , vi tog med oss Diva och Ada för lite social träning och Johan kom dit med Chili.
Johans kusin och hans sambo ställde en av sina hundar det gick riktig bra för valpen han fick 1 med hp bir valp. Lägger upp lite bilder från utställningen.
Ha en riktigt mysig påskafton alla...

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar