fredag 3 april 2009

Snö=Städdag....???....

Fredag förmiddag och det öser ner snö. Den stora frågan blir då , om det är ett tecken på att jag ska storstäda??????
Fast jag har bestämt mig för att ignorera vädret och ändå he mig ut med hundarna på isen. Linus som är fortfarande hemma från skolan för sina fötter får då passa lillebror ett tag eller rättare sagt så passar nog tv dom. Vi har skaffat Canal Digital och nu har vi sju barnkanaler. Men nu ska jag klä på mig för jag har 3 pointer tikar som är jätte sugna på att få lite motion.

Tjing!!!!!

1 kommentar:

  1. Man känner sig aldrig så nyttig, som när man har begett sig ut i ett riktigt busväder några timmar. ;-)
    Under själva färden kanske man tänker "vad håller jag på med?", men känslan efteråt är stor. Haha, vi är ett särskilt släkte vi hundägare.
    Trevlig helg

    SvaraRadera