torsdag 2 april 2009

Torsdag!!!!!

Dagen i dag startade klockan 05.20 för mig , steg upp och gjorde frukost till hundarna och efter dom hade ätit fick Johan åka ner med dom på kajen och rasta dom innan han åkte till jobbet. Vid 06.00 väckte jag tim , hjälpte en trött kille med kläderna innan vi åkte på dagis. Jag avskyr att alltid stressa det spelar ingen roll om jag stiger upp 3 timmar eller 1 timme innan jag börjar. I slutändan blir det alltid stress för mig! Dagen flöt på bra för mig tills dagis ringde och sa att Tim hade ramlat ner från en ute klätterställning och gjort illa sig i sitt ena ben och hade ganska ont. Min första tanke var nej,nej,nej.....inte nu igen vi har nog med Linus fötter! Men min snälla bror Lars åkte och hämtade hem vår lilleman från dagis. Han mår bra men har ont och haltar. I kväll blir det en låång rastning med tikarna och chili på isen , eftersom dom har varit inomhus hela dagen så har dom mycket spring i bena som måste få komma ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar