fredag 24 april 2009

Fredag

Då var det redan helg , tiden bara flyger förbi tyckte det var tisdag nyss!!!!
I dag har Johan spolat uppfarten så vi får bort sanden från gården , nu följer det in mindre sand i alla fall, skönt!!! För jag får damsuga inne ungefär 8 gånger per dag så man är god less. Har skjutit upp städningen hela dagen, har lekt med Tim så det blev pärlplattor och pokemonfilm , det kallas ( kvalitets?) tid med barnet mycket viktigare än att städa. Nu har jag inget att komma undan med längre, så nu blir det kvällsskift med moppen i högsta hugg.
Det gäller att passa på medans motivationen är på topp.

Ha det bäst alla vänner............

3 kommentarer:

  1. Håller med om sanden.Vi har nöjet att ha fått vår gård uppgrävd pga trasig vatten och avloppsledning :(.Det blir en hel del sand.I dag ska jag på loppis.Hoppas att allt är bra.Kram

    SvaraRadera
  2. Åh själv har jag skjutit upp städningen... och gör det än... Skulle ha gjort som du och grabbat moppen igår! *suck* ;-)
    Johan: När jag och Ville kommit igång med klicker/shaping kommer du att få se ett mirakel, och ska vi slå vad om att du kommer travandes med klickern i fickan snart? haha
    Trevlig helg på er

    SvaraRadera
  3. Johan: Jag vet precis vad du menar, och vi är på ungefär samma våglängd, kunde inte låta bli att driva med dig! :-D

    SvaraRadera