onsdag 15 april 2009

Äntligen onsdag morgon!!!!!!!!!!










Äntligen så är det onsdag morgon och jag har gjort bort tre nätter nu. Nu är jag ledig fram till helgen men jag kommer bara jobba fredag natt för Lördag & Söndag natt har jag tagit semester, SKÖNT!!! Idag är det en kanon dag så det känns lite tråkigt att sova bort en sån underbar dag , men jag har nog inget val för min kropp är helt slut efter tre låånga jobbiga nätter. Dagen i skellefteå
i måndags var helt underbart det bästa var ju att få träffa "siggobert" igen, som vi har längtat efter den dagen. Men det var även roligt att få träffa hela släkten också och mormors gullunge. Stoppar in några bilder från måndag , kolla in den härliga skylten om rules som min svägerska har tycker den är helt underbar vill ha en själv!!!
Men nu så har jag en Date med min kudde, KRAAM.....OCH....GODNATT.....









1 kommentar:

  1. Fina bilder, visst är det underbart med solen!Förstår att det var roligt att träffa Siggobert igen, han har en speciell plats i mitt hjärta också. Tala om personlighet.
    Semester låter skönt. Ni gör det bra ni som orkar med nattjobb. Har gjort det periodvis, och visst finns det fördelar men fy så slitsamt i längden... Njut av ledigheten!
    MVH

    SvaraRadera