söndag 5 april 2009

Söndag morgon



Så var det söndag morgon , har precis kommit hem från jobbet. Vilken rolig natt jag har haft och underbart att få jobba med vickan igen:)! Vi har bakat pizza och sett Patrick 1,5 . I kväll när jag börjar om ska vi ta alla brukarna och åka till kyrkan och höra nån Ingemar sjunga det kommer bli skoj oxå!
Dagen i går i Boden var jätte rolig , det var skoj och få se hur Krister & Ulrica bor. Kan meddela att jag köpte en sån söt Laban mössa och vantar till lilla Dennis och så vart det 2 byxor till Linus. Hittade några bilder i går på Tim när han var liten kan inte motstå att visa dom plus att jag stoppar in en bild på Tim och go Minja. Nu ska jag gå och lägga mig för klockan 17.15 måste jag var tillbaka på jobbet.Gonatt på er alla!!!!!!!!! Men jag hoppas ni alla får en trevlig härlig dag medans jag ska sova......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar