onsdag 22 april 2009

SOL:)

Ännu en härlig dag i solen. Tim, jag & hundarna har tillbringat nästan hela dan på altanen. Jag & mina soldyrkande pointrar har natuligtvis solat, medans Tim har lekt och lekt med diverse saker på gården. Jag har faktisk fått lite färg Skönt!!! För på söndag ska vi på barndop då slipper jag se ut som en magnesyl i ansiktet:) Johan har precis varit i skogen med tikarna men man kan inte tro det för dom verkar har MASSOR med energi kvar!!!!
Hörde av grannen att det skulle bli toppen väder i morgon oxå , så då blir det att bättra på solbrännan lite i alla fall:)
Johan var så nöjd för att för första gången fått se på allvar hur Diva söker i skogen, hon höll fin kontakt och revierade perfekt så det lovar gott inför framtiden.

Gonatt på er alla bloggvänner..............

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med sol Åsa? Vi har haft det underbart och här i Växjö ska det visst bli 19-21 grader i helgen, men det får jag inte vara med om för jag åker hem över helgen.
    Sköt om dig

    SvaraRadera