söndag 26 april 2009

Söndag!!!!!

Vår present som vi gav , det är min arbetskamrat Ewelina som har gjort Dop asken.
Tim var inte så sugen att vara med på bild!!

Dop barnet Nils med sin mamma sofia.


Då sitter man här igen och hela helgen är snart förbi, vart far tiden i väg???
I dag har vi varit på dop det var lilla Nils 5 månader som döptes , hans storebror
John sjöng en sång till sin lillebror i kyrkan. Han var så duktig tänk att våga gå upp framför alla och sjunga i en mick , du var bäst John!!!!!
Min kropp i dag efter skidturen i går är ganska mör , har så otroligt mycket träningsvärk . Känns lite tråkigt att all vinteraktiviteter upphör nu speciellt skidor för min del , men vi går ju mot ljusare timmar och många nya äventyr väntar... Nu ska jag ta mina underbara pointrar och gå ut ett tag sen blir det att gå och lägga sig godnatt och slut.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar