onsdag 8 april 2009

Onsdag



Så sitter man igen framför datorn , har inte tänkt skriva så mycket. Tänker lägga ut bilder från lång promenade jag gjorde i går med tjejerna. Det är väldigt sällan jag går med tikarna i koppel brukar ju alltid gå på isen eller i skogen med dom , men i går vart det ett undantag!! I går var vi oxå i stan hittade jätte fina hjälmar till pojkarna på intersport och så hittde jag en blå 8848 jacka till Linus som jag köpte och så vart det nya skor till Tim , killarna vart riktigt nöjda!!
Nu ska jag gå och sova för att ladda batterierna inför jobbet i natt..

Vi hörs snart igen

Kramar och Kärlek :-)

4 kommentarer:

  1. Vad fina flickorna är! Hoppas ni får en trevlig påsk! mvh. Eva o Roland

    SvaraRadera
  2. Blå 8848?Förklara för en oinvigd :)

    SvaraRadera
  3. Tänkte också 16/5 på Grans, plus 17/5 i Sjulnäs. Avskyr egentligen utställningar, och så lär Ville få nedslag på pälsen (för kort, saknar skägg) så detta blir de enda i hans liv. Vi kör på stort och gör bort allt på en helg, haha.
    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  4. 8848 är ett jack märke som man kan köpa på intersport. Linus har vinter jackan i det märket så då tänkte jag pröva vår/höst jackan i samma märke också.

    SvaraRadera