måndag 6 december 2010

Vår Älskade Diva...

Otroligt Vacker är hon
Snygg oxå....var ständigt på jakt!!!

Hon var den kram goaste av alla , hon var ALDRIG i ansiktet utan kramades i halsen

Även en knähund....kortet är taget från julafton 09

Här älskade hon att vara.....vårt andra hem:)

Duktig på apportering var hon även och en riktig jaktmaskin var hon oxå.


Vi har fått veta i dag att hon har åkt på Cancer i både Levern och Bukspottkörteln och hon kommer få somna in snart:( Herregud kan inte fatta det "min" lilla Divo, så hela dagen har varit förstörd har varit så lessen. Jag som inte har hunnit träffa hon som vi hade planerat. Nu kommer hon få komma till dom stora skogarna där uppe och där kommer hon få det bra!!! Kommer bära med mig många fina , ljus stunder jag fick uppleva med Diva......<3

3 kommentarer:

  1. Så tråkigt jag tänker på dig. Hon är den jag alltid har tyckt varit vackrast. Sköt om dig Åsa och krama vår underbara lillprins till barnbarn//Camilla

    SvaraRadera
  2. Men sååå tråkigt. Jag blir alldeles tårfylld i ögonen när jag läser detta. Jag har förstått att Diva också var din ögonsten...... nej fy vad trist.

    Styrkekramar till er <3

    SvaraRadera
  3. Neeej! Fina lilla Diva! Urs vad hemskt!! Kramar!

    SvaraRadera