måndag 20 december 2010

Bilder från lilla Julafton hos syster och Jonas....

Wille, Axel, Linus, Lukas, Tim.
Tomten hade så mycket att göra innan jul så han kom inte utan syster fick dela ut hjälp av Tim.

Linus fick en bob av min moster Gun och Börje. Linus har önskat sig en egen bob nu hela hösten och gissa om den blev uppskattad???
Linus fick en Snowspark...tror dom heter så och mycket mera.

Vi har slutat för länge sedan att köpa till oss vuxna och det är skönt beslut tycker jag för julen är ju ändå för barnens skull. Men vi vuxna har ju alltid vår julklapps lek!!!

Lars får en bra mössa som andas, men den fick han inte behålla utan min bror Krister snodde den sen när det var hans tur:) Så Lars fick nöja sig med en väderstation.



Då har jag gått på ledighet i morse och det känns välbehövligt kan jag säga. Nu är det ju en hel del som ska hinna göras innan jul...men jag har ju några dagar på mig. Men jag känner mig som bakis i dag efter jag har sovit , helst hade jag viljat bara gå i mjukbyxor här hemma och mysa hela kvällen men icket det utan Tim har avslutning på sin simskola och i dag ska dom få ha med en vuxen och bada med dom. Den i vårt hus som bada ja det är jag, johan måste nästan ha torrdräkt om han ska he sig i stora basängen. Men jag har ju lovat Tim och visa när jag ska dyka från höga trampolinen, så det är bra att he sig mot badhuset om nån timme. Men en bastu efter åt kan man ju inte tacka nej till utan det kommer bli jätte kul i dag är jag ganska övertygad om. Nu får det gärna sluta snöa och bli lite mildare, vi är skidsugna här och längtar till vi får köra ett rejält pass på isen. Men det är bara att vara positiv och tänka att det kommer snart.......

3 kommentarer:

  1. My god!!!!!
    DYKA från höga trampolinen?!?!?
    Skulle jag aldrig våga... knappt hoppa med fötterna före där uppifrån

    Ps. Tack för det fina julkortet på brudarna

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej ! Ringde igår men ingen hemma.
    Fredag: Potatis, prinskorv, kalvsylta, julgodis, 2 x 1,5 lit julmust! Hoppas det funkar för er. Vi hörs! Många kramar Tomtemor!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha julafton varje dag nu kring sista veckan hahaha :)

    MVH/LovisaÖ

    SvaraRadera