tisdag 21 december 2010

Tisdag.......




I bland blir dom trött när jag ska fota dom;)



Tänkte göra ett litet inlägg i kväll, i morgon är johans sista dag på jobbet och då måste han lämna i från sig datorn som jag skriver på nu. Men det är kanske bra för då lär det inte ta lång tid att fixa en ny hårdisk till vår dator. I dag har jag varit så trött i kroppen , men jag brukar alltid bli jätte trött efter min tungvecka. Så i dag har jag inte orkat skotta...utan lämnat det till Johan. Fast vår kära granne kom med traktorn och tog det värsta...Tack Niklas!!!!
Fast jag har hunnit vara ute med tikarna , så dom har fått dra mig på sparken. Nu blir det en tidig kväll , för i morgon jobbar jag min dubbeltur och innan jag ska vara på jobbet ska jag hinna ut med hundarna och hinna lämna tim på fritte. Stoppar upp några bilder på tikarna.
So long.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar