lördag 11 december 2010

Lördag...

Våra små odjur fick självklart följa till Skelleftå.
Emla

Oj det var ju ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men det har ju varit full rulle hela veckan när vi både haft Dennis och en extra hund i huset. Men i torsdags kväll så åkte vi ner till Skellefteå och lämande Dennis hos sin Mormor och i fredags kväll så kom Emlas husse och hämtade henne. Det känns jätte tomt i huset efter dom har lämnat oss. I dag när vi var på barnenshus för att inskaffa en present som Tim skulle ha med sig på ett innebandy kalas. Där träffade jag Rajas matte, Raja är en korthårig Vorsteh som vi har tagit hand om i bland när dom har varit borta. Dom har lämnat tillbaka hon hos sin uppfödare vet inte riktigt varför. Men hon brukar dra med Raja när dom hade hon. Nu sa hon att hon saknade att åka skidor så mycket och hon frågade även om hon kunde få komma och låna någon hund för att få åka en tur med. Självklar så får hon det!!! Det är bara bra att pointrarna får många dragturer. Nackdelen med Ada och Minja är att dom drar inte så bra om det är för kallt...ni vet frusna Pointrar!!! Efter Kalaset begav vi oss mot Skellefteå för att äta middag hos Svägerskan Kicki med familj, oj jag önskar att jag kunde ta med er alla hem till hennes vackra varma hem. Det är magisk att sitta där i soffan med en kopp kaffe och njuta av hennes Shabby Chic hem...önskar jag hade samma öga för att innreda vårt hem så där.

Tack för en trevlig kväll Kicki, Jonas, Ida, Ellen och såklart Wilma.....

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det varit mycket för dig.Har inte sett till dig på några dagar.Tråkigt med det där som var med Diva,usch!
    Kul att ni hann träffa henne iaf.
    Sköt om er därborta på andra sidan.
    Här hos oss skiner solen och det blir bikini idag....fniss....
    Kramelikramar från grannen.

    SvaraRadera
  2. Kommer på en gång...en liten paraply drink kanske skulle smaka gott när vi sitter och solar?Kram

    SvaraRadera