tisdag 7 december 2010

Ett sista farväl

Jag kunde inte motstå i dag...jag ville bara få träffa Diva en sista gång. Så i dag efter middagen så begav jag , johan och Dennis oss till Skellefteå för att få ett sista farväl. Var rädd att hon inte skulle känna igen oss, men det blev helt tvärt om. Hon blev super glad att få se oss och hon vandrade mellan oss för att gossas:) Oj vad jag njöt. Äntligen fick jag pussa och krama hon i massor...min lilla ögonsten.
Hon såg pigg ut under omständigheterna, lite tunn men ingen fara, dock så är beslutet att hon ska få göra de andra stora jägarna i paradiset sällskap innan hon plågas ett klokt och starkt beslut av divas nuvarande ägare.
Vi ses någon gång i paradisets jaktmarker<3

Ni kan även kolla in den här sidan http://naikens.wordpress.com/

Dom tog massor med kort med deras fina kamera som dom kommer maila över sen. Så jag kommer lägga sen upp korten på Diva.

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa och Johan. Så tråkigt med Diva och jag kännde att jag måste berätta att även Sigge har lämnat oss. För en månad sedan fick vi avliva honom efter att han hade haltat några veckor. Det visade sig att han hade en stor och väldigt elak tumör i armhålan. Det gick jätte fort. Jag trodde inte att det fanns så många tårar som jag har gråtit och vi saknar honom så ofattbart mycket men tröstar oss med alla underbara minnen som han gav oss. Många varma hälsnigar Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa usch vad tråkigt att höra om Siggo bertan. Kan inte fatta att han är oxå borta. Tårarna kommer när jag läser ditt inlägg:( Men han hade det bra hos er och det glädjer om massor. Hur är det med er andra pointer? Kommer ej i håg vad hon heter. Visst hade hon också Cancer? Kramar från oss i massor till er:)

    SvaraRadera