lördag 18 december 2010

Lilla Julafton

Hörde att Tomen ska komma i dag:)
Kortet är från förra julen, då Diva var med.

Nu dimper det snö ner hela tiden, har ju snöat i 2 dagar och enligt Yr.no ska det fortsätta till måndag. Jag är i bland ute 2 gånger per timme och skottar om det är riktigt snöstorm annars blir det var tredje timme och då spelar det inte någon roll att det är mitt i natten:). Men jag vägrar att det ska bli allt för mycket snö på uppfarten , så då skottar jag hellre ofta!!! Alma följer ofta när jag är ute och skottar, hon är så duktig att hålla sig på tomten. Hon springer runt mig och försöker få mig att börja busa med henne. I går var en lyckodag för mig, först så ringde dom från butiken jag har köpt min nya telefon och berättade att dom köper tillbaka den, så på söndag ska jag in och få välja en annan mobil. Fick även ett samtal från min Chef , hon berättade att jag fick tjänsten jag sökte för ett tag sedan. Fast det är bara om hon inte kommer tillbaka efter sin tjänstledighet såklart. Så i går var en toppen dag för mig och även för Johan efter som han har oxå blivit erbjuden ett nytt jobb. Nu är jag mitt uppe i min jobbarhelg och ska hinna gå och sova några timmar för i efter lunch ska vi fira lillajulafton med min sida och sen klockan 18 är det bara att fara och göra andra natten för i helgen. Fast jag ska hinna köpa en julklapp för 200kr till vår julklapps lek som vi vuxna har, men det blir ett sista minuten köp;). Hoppas ni andra får en härlig lördag trots att det snöar så mycket. KRAM

1 kommentar:

  1. Grattis till er båda, innebär det stora förändringar för er eller kommer det att se ut ungefär som tidigare. Ha en trevlig lilla julafton. Här ska jag förbereda våran den 23:e.//Camilla

    SvaraRadera