söndag 25 juli 2010

Trött, Trött och ännu Tröttare....






I går efter jobbet så hade jag så stora planer på att städa för jag fick sluta redan klockan 17.00. Men jag var super trött när jag väl kom hem , så jag tänkte efter middag lägger jag mig bara ett tag och vilar innan min stora städkväll ska börja. Men min kropp orkade inte utan det slutade med att jag sov från 18.30 till halv åtta i morse. Gissa om jag behövde det när jag är mitt uppe i en tung vecka plus att jag även jobbat extra. Nu när jag kom hem från jobbet så kom jag till dukat bord, johan hade hämtat kina mat som jag avnjöt till ett glasrött. I kväll blir det även en tidig kväll för i morgonbitti 06.45 börjar en ny tungvecka. Hoppas ni andra haft en underbar helg. Men nu väntar jag på toppen väder som verkar komma tillbaka. Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar