söndag 4 juli 2010

Gunnar







Den här söta vovven hade Nina med sig på jobbet i går natt. Han heter Gunnar och är en Chihuahua och är 7 månader.Så hela natten har jag och David nästan bråkat om att få ha Gunnar. I helgen har även Svärmor och Svärfar varit här. Han har hjälp oss med el jobb, så nu har vi fått några nya uttag där nere i källaren. Men det har varit mysigt att dom kom och sov över , så vi fick umgås för det blir allt för sällan. Nu går jag på min sista natt innan jag har en vecka semester. Vi har även hunnit se lite fotboll när det har varit Piteå summer games i helgen. Både Ellen och William har spelat och båda två har varit super duktiga!!!!
Förra inlägget jag gjorde om möhippan på stenskär är helt borta:( Herregud jag ska inte vara och mixtra i inläggen. Jag orkar inte nu sitta och leta efter alla bilderna. Så då skiter jag i det i stället. Men trevlig var det och Fröydis var nöjd av hennes kväll.!!!! Nu ska jag försöka packa lite inför stugan.

1 kommentar:

  1. Hej grannar!!Redan stugdax??tiden går då fort.Hoppas ni får en härlig vecka däruppe, ser ut att det ska bli sommar och sol med värme...underbart!!Kramar Ulrika.

    SvaraRadera