söndag 18 juli 2010

Lite kort från Bröllopet!!!

Jag och Johan
Mamma och syster Anna och broder Tomas.

Så fina dom var.
Skål.....
Morbror Bo, Börje, Moster Gun, Ola.

Kusinen Ingemar med sin Linda

Min kusin Sofia med sin Helge.
Johan och Anette
Brorsan Krister med sin Ulrika

Syster med sin Jonas

Johan med min bror Tomas

Leker vem gör vad hemma....


Ännu en lek, för varje rätt svar fick man ta ett steg fram och den som kom fortast fram till brudparet vann.

Bröllops tårtan....smakade utsökt gott!!!!!!

Har så många fina kort men tyvärr så kan jag inte stoppa in alla. Nu har Timpa kommit hem från skellefteå, Linus blev kvar en natt till hos sin faster Kicki. Hundarna har även kommit hem från hundhotellet. Nu ska jag göra en tidig kväll för i morgon bitti går jag på min tung vecka.
Godnatt på er alla... Tack för alla ni i Skellefteå som tog hand om våra pojkar....KRAM, KRAM

2 kommentarer: