fredag 23 juli 2010

Bilder

Olga och Lovisa. Olga är den lugnaste hund man hitta. Mina jobbar kompisar vart helt såld på hon i kväll hon skäller eller hoppar inte. Hon är mer död än levande!!!
Busiga Alma som föddes 8 februari så hon blir ju snart 6 månader.

Johans bror Mikael.
Far och dotter. Mina var det som tog alla korten .
Oj blev lite fel, men vet ej hur jag rättar till bilden.

Minja
Husse och Minja

Alma och Ada busar och brorsan står bakom och vill även han leka.

Maja och Minja. Hon är nästan lika lugn som Olga.


Då var det helg och jag jobbar men inte gör det någonting utan jag har ett sånt fritt jobb så vi kan hitta på så många roliga saker tillsammans. I kväll så åkte Johan Linus och Daniel till stugan och såklart alla tikarna. Han ska hinna bygga lite på stugan. Timpa får spendera helgen hos moster Anna och kusinerna. Så jag är helt själv och jag bara älskar det!!! Behöver inte tänka på någon annan än mig själv. Men det brukar bli en hel del städning när jag är själv. Nu lägger jag in några kort som Mina tog i torsdag när dom var här.... Nu blir det sängen för mig så jag orkar stiga upp i morgon till jobbet...KRAM

1 kommentar:

  1. Tack för senast, hoppas du njuter lite, och inte bara städar...
    Kram Åsa

    SvaraRadera