måndag 26 juli 2010

Bilder

Visst var hon söt vår lilla Alma???
Tänk att Alma har varit så liten.
Så här spegelblankt vill jag ha varje ledig dag när jag vaknar.

Det är så vackert nere på kajen, här brukar jag ta kaffe med mig när jag går ner med hundarna dit.

Idas ponny Toppan , både Linus och Tim har prövat rida henne.

Nu har vi det riktigt varmt här , det enda som saknas är solen. Men den kommer i morgon enligt väderrapporten. Snart ska jag ta i tu med rastning av alla tikarna, i dag går jag inte med alla fyra utan jag tar bara 2 åt gången. Nu måste träningen med alla tikarna öka för nu är det inte länge innan jakten börjar. Så då vill jag att dom ska vara i toppform. Men i kväll blir det bara rastning av dom. Efter jobbet i dag så har jag hållit på med hundrummet här inne flyttat på både burar och hundsängen plus hundbädden. Plockat ut allt först och skura upp rummet plus tvättat upp alla filtar och täcken som har legat i burarna och hundsängen. Så nu har dom ett snyggt, rent hundrum igen. I morgon blir det att stiga upp lika tidigt så man hinner allt innan jag börjar jobba. Godnatt på er alla................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar