fredag 16 juli 2010

Nytt....

Vem kan säga nej till en sån fin hund???....inte jag i allafall.


Nu har Olga flyttat till oss. Men Jonas och Niklas äger hon fortfarande. Men det blev bäst så här. Olga är mer död än levande inomhus , så man märker aldrig av hon. Jag älskar allt som har med henne och göra hon är en riktig Åsa hund. Hon ligger brevid mig på kökssoffan och snarkar. Alma ligger i sin bur och Ada hon ligger i hundsängen och snarkar även hon. Minja vår lilla prinssesan ligger och sover i vår säng....jo ni hörde rätt hon är den enda av tikarna som hoppar över grinden till sovrummet , så då får hon ligga hos oss. I dag vid Lunche ska vi checka in våra tikar på hundhotell till söndag kväll, kommer bli jätte skönt. Pojkarna ska vara hela helgen i Skellefteå hos Farmor och Farfar. Sist vi hade en barnfri helg tillsammans var för tre år sedan , så bortskämd är man absolut inte. Vi brukar ha barnvakt i bland helger men det är då bara för vi jobbar. Tyvärr så vart jag inte hel ledig i dag utan jag måste in på jobbet och jobba några få timmar under dagen. Sen bli det att gå ut och äta middag för det är det oxå år sedan vi gjorde tillsammans. Sen blir det en hel del att ordna i kväll för på Lördag smäller det och jag längtar såååå mycket.................

4 kommentarer:

  1. Vilken lyxhelg ni får!
    Ta hand om varandra och njuuuut!

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Men hallå?? Ni skulle ju färre hundar... inte fler?? =)

    SvaraRadera
  3. Jo jag vet, men vi äger bara 2 av dom. Nu får vi se till att det blir lunch time snart.

    SvaraRadera
  4. Bara två, Minja, Ada och Alma eller har jag missförstått detta. Ha en supertrevlig helg// Camilla

    SvaraRadera