måndag 12 juli 2010

Stugan

Så här ser den ut, på vänster sida på altan ska vi bygga ett förråd. andra sidan ett lite bord med två stolar.
Min bror Tomas Lada

Min bror Lars lada, den är färdig så nu är det bara en stor altan som fattas, men den är pågång!!!

Så här såg det ut på tisdag när dom började bygga. Nu är taket och panelen färdig och dom har hunnit flytta 2 fönster och tagit bort två garageportar.

Vi fick fyra stolar som present av Jonas mamma Bibbi och två stolar av jonas syster Emma. Dom sålde ut dom för 100kr styck på ikea , så jag och syster åkte in en dag med små kidsen. Vi köpte två själva och ett köksbord på fyndhörnan. Så nu har alla en varsin stol i "familjen".

Så här blev resultatet. Nu ska vi först kvist måla och sen blir det Stockholms vitt. Kommer bli så skönt sen att få sin egen stuga.
Har tagit så många fina bilder från stugan i Happis. Så jag får göra flera inlägg där i från i veckan. I dag skulle jag egentligen jobba men jag har fått en annan att jobba. Vart ju dunderförkyld i Lördags men håller på att bli bättre. Så det är lika bra att vara hemma i dag och krya på sig. Men vi har ju så otroligt varmt här i dag och en sån här dag så skulle jag vilja befina mig på soldäck i stugan. Hundarna tycker det är för vart att vara ute i hundgården så alla ligger på stengolvet utslagna. Ta det lungt i solen....Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar