söndag 11 juli 2010

Nu är vi hemma.....

Vår lilla Alma är såååå duktig på vatten som land apport.



Nalle gillade Stark Olga...men han gick inte hem hos henne!!!

Ada har tagit över Divas roll i att jaga svalor. Hon jagade/stod för svalorna hela dagarna än det var spö i backen. Hon har förlorat mycket vikt den här veckan efter hon inte kunnat vara still. Så nu blir det 3 mål om dagen för henne.

Minja har solat och tagit det cool lungt....hon har fatta det här med semester.

Olga passade på att ta en båt tur med matte.

Bästisarna

Nu är vi hemma efter en underbar vecka i stugan, men jag tycker det är lika juvligt att komma hem. Hundarna har haft det härligt , dom kan ju sprungit lösa hela dagarna. Johan och Jonas har byggt på vår stuga och barnen har haft så många kompisar som mest har det varit 24 barn och samlings punkten har varit hos oss. Jag har åkt på en dunder förkylning och ont i halsen , men jag sitter med en te kopp och hoppas på att den ska lätta lite. Nu ska jag gå och titta på VM finalen med Timpa. Mer bilder kommer sen.......

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Ni längtar väl tillbaks förstår jag, ni verkar ha haft det mysigt.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Så härlig vecka ni haft!
    Det bästa (nästan) med vorsthrar är att de är så apportglada. Minns hur lätt det var att få Bosco att fatta detta med apport, tre veckor max sedan var han i hamn. Annat var det med Figo, jag kämpade hela förra sommaren innan han klarade apporttestet (och än är han inte alls i samma division som "brorsan").

    Nu har jag nedräkning, fyra dagar till semester!!! Kanske vi kan ses då, för i veckan har jag så mycket på agendan. Jag hör av mig.

    Kram Maggan

    SvaraRadera