onsdag 14 juli 2010

Hej hopp....


Vår kängaru Ada...

Snygga Alma , längtar till jag får ställa ut hon.

Ada och Minja på nedre bild.

Värmen består och jag bara älskar det. Jag är en soldyrkare ut i fingertopparna. I dag så har vi varit på glassbaren på havsbadet för att testa semester Lyx glassen. Kan lova den var enorm stor och vi orkade inte äta upp hela glassen. Vi hade tänkt sen gå och bada i havet sen men tyvärr så kom det in regn, så vi åkte hem i stället. Så det blev sen på eftermiddag för mig Timpa och Lukas att besöka hesselpoolen , men vi blev bara där ett tag för klockan tre började jag jobba. Vi fick höra i dag att jonas syster Emma och hennes tjej Mari var i går hela kvällen och kvist lackade hela taket och väggarna i stugan dom hade hållit på ändå in på natten. Jag kan lova er att det är sjukt mycket kvist i virket....Så Tusen TACK:) Ni är GuldVärda!!!! Johan fick sån längtan efter stugan så han och Tim och hundarna åkte upp efter att fått höra om den glada nyheten. Även Jonas är där upp och jobbar nu. Vi har ett mål att stugan ska vara färdig i höst och jag tror vi kommer hinna. Men i morgon kommer det ju vara varmt så hundarna är nog överlyckliga att få komma till stugan där dom alltid kan springa lösa. Jag kan tänka mig att både Alma och Minja kommer gå ner flera gånger till sjön i morgon för att svalka sig. Ada där i mot kommer jaga svalor i timmar. Nä nu ska jag sluta skriva och städa i stället för att sen hinna njuta av att vara helt själv hemma. Kram till er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar