fredag 30 juli 2010

Ännu goa killar

Kolla in vad Timpa vann i går på tivolit
Söta prinsen

Dennis är så snäll med hundarna:)

Olga var snabb att komma till Dennis oxå
Det där var ju super gott!!!!




I går på morgonen så hjälpte Tim mig med rastningen av tikarna , vi gick med en hund åt gången. Dennis fick ju självklart hänga med , Emilia fick sovmorgon. Tim började ta Minja medans jag tog Alma och sen åkte dom in i hundgården sen in och hämta dom två sista då tog Tim Olga och jag Ada. När han vill hjälpa till så vill han alltid ha dom lugnaste hundarna och det är ju Olga och Minja. I går var vi på middag hos Ulf och Åsa. Tidigare när dom var här så fick dom 4 tjäderhönor av oss. Så till middag så hade hon gjort en super god gryta på fåglarna som vi åt klyftpotatis till och även kokta grönsaker till. Efterrätt blev det cheescake och Kaffe.Var så super gott , till och med åt tim upp allt sitt och även Dennis och Emilia gillade det. Sen gick alla ut på Pite dansar och ler inte jag utan jag och små grabbarna åkte hem. Sen när jag städat och plockat bort allt och barnen sov så gick jag ut på altan och satt mig och drack en kopp kaffe klockan var halv tolv och tempen visade 21 grader. Helt otroligt!!!!! Jag njöt en lång stund att sitta själv i värmen. Man hör ändå hit hur det dunkar från stan. Tycker det är tok fördyrt att gå ut, jag kan göra mycket bättre för dom pengarna typ shoppa shoppa och snart är det nära.....????

1 kommentar:

  1. Vilken tur Emilia har som har er. Måste vara skönt att få lite egentid med kompisar och ladda om batterierna till småbarnslivet.
    Så tråkigt med noskvalster, men det finns ju behandling. Fördelen är väl att dom blir friska till jakten när dom behöver nosen som bäst.

    Nu får vi allt hitta något tillfälle att träffas. Vi har haft så mycket senaste veckorna men nu ska det väl lugna ner sig. Mitt tel.nr är 070-3256761 (jag har ju era så vi kan väl höras av)

    Maggan & Co

    SvaraRadera