onsdag 21 juli 2010

Blogg torka


Jag är nu mitt uppe i min tung vecka och min enda lediga dag är tordag , men den blir inte så ledig för jag kommer jobba en extra natt då. Jag jobbar egentligen bara natt men nu 2 veckor jobbar jag bara dag och det känns jätte konstigt , men super kul för vi hittar på en massa kul varje dag. Träning med jyckarna är väldig sparsamma nu i allafall. I dag så hängde de ju regn i luften så då kunde jag inte stoppa ut alla tikarna i hundgården eftersom alla ryms inte i hundkojan. Så i dag så fick Minja och Olga snällt vara inne hela dagen när jag jobbade och det är ju inga problem för dom. Dom har en stålblåsa och klara sig i hur många timmar som helst. I kväll så kommer min älskade linus äntligen hem från Skellefteå. Har har nu sovit där sen i fredags. Men det är kul att han trivs att få vara med sina släktingar. Nu ska jag ut till dom yngre tikarna (Alma och Ada) som sitter i hundgården, det blir en kortare promenad med dom. Johan ska ändå fara till skogen med dom sen i kväll. Kram.....

1 kommentar:

  1. Vilket fint kort på alla hundarna :)
    Hur gammal är valpen nu??

    SvaraRadera