måndag 12 juli 2010

Mer bilder.....

Charmtrollet Tobias 1 år.
Här hade jag och Tobias tittat på alla fiskarna i sjön.

Sussi och Tony (ej på bild) kom och sov över en natt.


Min tremänning Niklas med frun Jessica och ett av deras tvilling par. Var även i deras stuga som ligger bara 50 meter bort.

Mycket fotboll blev det för alla grabbarn förutom Linus. Han satt inne och såg tv när dom andra spelade.

engla , Lukas, , Tim och farmor. Var så kul att dom kom och tittade på vårat paradis.

Anna, Edwin, William , Johan , och Farfar. Jerry kunde jag se på att han uppskattade Karsikkojärvi såååå mycket.
Här spelade det ett spel som Linus snickrat i hop. Se nästas bild.

I poäng fick man om man kastade bollen längt upp i stola hållet och i mitten tror jag det var 10 poäng och på sidan 5 poäng. Han är så duktig min son att hitta på saker att bygga.


Två morgon pigga kusiner Wille och Timpa övriga grabbarn kunde sova hur länge som helst.

Den här tavlan fick jag av min Svägerska Åsa i dag. Gud vad glad jag blev och det som är skrivet är så sant. Jag skulle aldrig kunna leva utan hund. Vi får nu se hur det blir med Olga. Anna och Jonas kommer nog inte ha kvar henne. Det är så synd för bättre lungnare stabilare hund finns inte på denna jord. Men jag har ju ett stort hund HJÄRTA så vi får väl se hur det blir......


Tusen Tack Åsa för den vackra tavlan den kommer få en hedersplats i mitt hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar