söndag 3 oktober 2010

Vårt älskade barnbarn...

Älskar bilar gör han.
Många av korten jag tog blev inte bra, så jag har väldigt få som blev ej suddiga. Dom korten som blev "bra" då tittade han bort:) Men man kan inte få allt i denna värld eller hur???

Smakar på Catarinas nybakta mjukpepparkaka och han tyckte väldigt mycket om det.

Nalle puh bilen blev en favorit
Dennis ska städa/dammsuga och ebba hon ska rida häst.


Vi är så tacksamma att vi fått rå om vårt barnbarn hela helgen och även emilia. Blir allt försällan, han hinner ju växa så himla mycket till varje gång vi får träffa han. stoppar upp några bilder på vår goa lillprins. Sen läggdags för i morgon bitti så åker emilia och Dennis med johan när han åker på jobbet så det blir ju en tidig morgon när johan måste vara i Skellefteå till 07.00. Godnatt på er alla.....

3 kommentarer:

  1. Visst är han underbar, jag unnar dig/er att få rå om honom och även Emilia, passa på att njuta. Men nog måste jag säga att jag saknar dem, har blivit en vana att kunna träffa dem även korta stunder (snabbisar) även om det inte blir dagligen. Ha det bra! Kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Så fin förstabild ni lagt in! Måste säga att Alma är en riktig gobit- "Skäggiga damen" ;)

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Härlig header på alla era "Bebisar"!!!
    Han är för gullig lilleman.
    Hoppas du är bättre??
    Kramar från moi tvärs över.

    SvaraRadera