tisdag 19 oktober 2010

Trist dag!!!!!

Veckan skörd.
Hur tar man bort bilder????????

Adas nya kompis...Linus Ödla Rocket Girl.

Minjas favorit plats.



Precis har målaren varit förbi med en färgskala , jag måste hinna välja färg till senare i dag. Inte är det lätt , men jag har en favorit och vi får se om det blir den. Annars är jag själv hemma johan är och jagar med några kunder i dag så Ada och Minja fick hänga med. Alma och Olga är i Jäkkvik och jagar med Niklas och Jonas. Men jag har min kurs i dag på eftermiddag, men det har varit för tomt nu på förmiddag jag brukar ju ha hundarna som jag brukar vara ute med. Nu när jag inte har någon hemma , så blir det inte att man tar sig ut...Usch för att vara utan hund!!!!! Nu hoppa in i duschen innan glamour börjar. Kram på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar