måndag 25 oktober 2010

Sjuklingarna


Här hemma är halva huset sjuka. Natten till Måndag morgon har varit hemsk , alma har vandrat och vandrat och kissat inne flera gånger. Tim fick hög feber under natten och jätte ont i kroppen , så han har sovit jätte oroligt så jag har sprungit hämta vatten och alvedon och såklart torkat kiss pölar. När jag skulle hämta Alvedon vid fem på natten , så tramade jag i kiss:( Så hela natten har varit full rulle. Johan är oxå krasslig han har feber och ont i skallen. Jag steg upp med linus så han kom i väg till skolan i morse . Sen gick och Tim och la sig ett tag. Sen vaknade han till en timme mellan 10 till 11 för då hade han sån huvudvärk så han spyde till slut. Sen har han sovit flera timmar sen och inte har han velat spela eller se på tv, så då är han riktigt sjuk vår lilleman.

Nu ska jag ta och göra natt , alla i huset sover. Först ska tikarna få kvälls kissa innan jag går i säng. Godnatt på er alla..... och jag hoppas på att få sova en hel natt!!!!

6 kommentarer:

  1. Krya på er!//Camilla

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt ni har det.
    Hoppas lillkillen (och storfarbrorn ;) ) kryar på sig snart!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo,nu går det förkylningar för stora och små.Härhemma är det också atjo prosit!!
    Krya på er,det är bara att kurera sig och rida ut stormen.Hälsa krya på....
    Kramar från lilla jag.

    SvaraRadera
  4. Krya på er!! Kram från oss och hundarna

    SvaraRadera
  5. Hej
    Har kollat runt i din blogg..Alma är fin vovve...själva har vi Emma en Cane Corso...he he

    SvaraRadera
  6. Skickar här en massa krya på er kramar från Ursvikarna.

    SvaraRadera