söndag 17 oktober 2010

Nu är Alma Anmäld!!!!

Har sovit nästan hela denna dag, men jag känner mig jätte trött och sliten. Så det har varit välbehövligt!!! Men för en stund sen så kom jag in från en promenad till konsum, jag har varit och postat en Utställning Anmälan. Tyvärr så kan man inte skicka anmälan via mail och det känns lite gammalt modigt men dom sa att dom håller på att förnya sig och snart ska man kunna skicka anmälan via datorn. När vi anmäler pointrarna på deras utställningar har man alltid kunnat skicka dom via datorn. Johan är och jagar i malå , han var där även i går. Minja hade stått flera gånger för fågel och det kanske löser sig för henne. Men fåglarna är skygga och sitter mest i träden, men johan han vägra lägga i från sig jakten för denna höst utan han står ut säkert några veckor till. Nu börjar jag snart jobba...sista natten för i helgen!!! Kommer bli skönt att gå på ledighet på måndag morgon. Njut alla ni andra för er lediga söndag. KRAM

3 kommentarer:

  1. Vad kul med utställning! Alma är ju så fin! Ska ni ställa pointrarna i Skellefteå nåt i november? VBFK har ju utställning den 6e november.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Har en hylla som du kan få om du vill. vitmålad och klar.
    Vi kan höras i veckan på telefon.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej grannen!Bra att du har vilat ordentligt.Såg du mitt sms?
    Det är imorron Månd.18.30/ ljusparty om du vill med?här i byn är det.
    Kramar grannen.

    SvaraRadera