lördag 2 oktober 2010

Lukas 5 år:)


Tim och Wille

Lillprinsen Dennis:)
Tim ville testa tror den hete ipad 4????

Jonas och Dennis busar

Morfar och Dennis busade oxå.



Leif hade sett fel på klappjakt (rävjakt) som skulle vara i dag. Så johan och Leif tog Olga och åkte och jagade fågel i stället. Linus har haft innebandy tunering i luleå dom vann en match och förlorade två. Jag , Emilia och Dennis har varit i stan och köpt skor. Tim ville inte följa så han var hos Anette och Tindra i stället. I kväll så har vi varit och firat Lukas som fyller 5 år i dag. Nu sover både Tim och Dennis och jag har hunnit med både tvätt och städning efter jag lagt dom. Nu är det bäst att gå och lägga sig snart för jag antar att det blir en tidig morgon för både mig och Dennis i morgon också. Godnatt på er alla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar