söndag 10 oktober 2010

Blåsiga Söndag!!!

Linus med kusin Lovisas Chihuahua valp Mikko.
Dukar gärna med inslag av naturen, förra gången blev det rönnberg. Men jag fattar inte att jag tog kort före jag var färdig med dukningen?

Nu tänder jag ljus ständigt i detta hus. Mysfaktorn blir så hög då.


I dag så har det bara blåst och blåst, så vi har hållit oss inomhus. Tim har varit med sin kompis Tim och hans familj på Nimbys Värld och medans han var där så passade jag på att gå till Catarina för att få lite kaffe och sällskap.Pratade med Johan och i dag så hade han fått en orrtupp och en orrhöna och en järpe tror jag det var. Men jag får nog slita han till datorn och han får själv skriva om helgen tycker jag. Linus han är på väg hem snart och det blir skönt när hela flocken är samlade igen. Nu slappa framför tv...

2 kommentarer:

  1. Skoj att vi fick rå om eran Linus.
    Kramar från mig till dej!
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Kram till Er alla! Kicki

    SvaraRadera