fredag 22 oktober 2010

Jakt hela helgen...


...ja det blir det för johan, jag hade tänkt följa till malå i morgon för att jaga. Men det kommer inte funka för mig och gå i timmar i skogen:( Jag har den senaste månaden inte kunnat riktigt motionerat ute. Det har slagit mot mina luftvägar. Som i veckan när jag cyklade till min vännina en liten bit bort och när jag väl kommer in hos henne kan jag inte andas riktigt , utan det tar nästan över en timme innan jag får tillbaka min vanliga andning. Så i dag har jag ringt och pratat med en distrikt sköterska och fått en läkartid och tror jag har åkt på Ansträngnings Astma. Eller när jag är ute på promenader med jyckarna så täpps mina luftvägar , det är jätte jobbigt och jag är glad över att jag kommer få hjälp snart men tills dess blir det inte att motionera ute tills jag har träffat doktorn. Men jag hoppas johan kommer få en bra jakthelg med tikarna och att dom kommer hitta fågel. Nu tillbaka till soffan och Idol snart och jag hoppas att min favorit Minnah blir kvar i dagens final. Hejsvejs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar