tisdag 12 oktober 2010

Semester DAG!!!!!!!

Mys pointrarna
Mys Vorsterna

Nu är det bara en liten bit kvar av golvet innan det är färdigt!!!

Ena snickaren har börjat med Toaletten.


Jag är mitt uppe i min tung vecka, så man är ständigt trött!!! I dag har det vara rena semester för mig, inte för att jag har varit ledig utan att Johan tog med sig Alma i dag på jobbet. Ha tre cool lugna brudar, är mycket lugnare än att ha bara Alma hemma. Jag hoppas att han kommer ta med hon fler gånger. Inte för att jag är less hon men ibland är det skönt att få ett break i bland. Nu börjar jag snart jobba och jag ska hinna ta fram jakt saker för Olga, för i morgon hämtar ena hennes ägare för att åka bort några dagar och jaga med henne. Godnatt på er alla , fast jag får inte sova förrän om nästan 12 timmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar