söndag 24 oktober 2010

Kvinnan som kunde tala med Ormar!!!!

Här är vårat jobbar gäng fast det fattas några stycken som jobbade och Linda som stod bakom kameran.
Boa ormen:)

Snoken


Puss, puss på dig....



Vi hade personalfest går hos min arbetskamrat Tomas och hans sambo Kicki. Dom har två ormar en liten snok som kanske var 40 cm lång och den andra var en BoaOrm som var 1, 20 meter lång. Jag trotsade min räddsla för ormar och höll båda ett långt tag. Det var som att hålla i en muskel som jobbar hela tiden...häftig känsla!!!! Jag är barnfri och får sova länge men klockan nio så kunde jag inte sova längre utan upp stoppa in en tvätt och koka kaffe. Fick ett Mms av min syster nyss att Tim har nu tappat sin andra framtand och stoltare än han finns inte just nu. Nu hoppa in i duschen och sen dammsuga. Kram och trevlig söndag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar