onsdag 27 oktober 2010

Löpen!!!

Har börjat misstänka att både minja och ada är snart i löpen och nu på eftermiddag så såg jag blodfläkar på golvet. Efter jag kollat båda två så var det bara Ada som har börjat löpa. Så det var att ta fram löpskyddet och en binda. Hon ser ganska rolig ut när hon har på den hon vet inte hur hon ska röra sig , men med tiden kommer hon vänja sig ganska snabbt. Kollade upp i kalendern både ada och Diva började löpa 7 januari i år , så det är ju på tiden för henne att göra det nu. Johan berättade att han har fått veta att Diva är redan i höglöpen. Har varit i dag och köpt halloween kostymer till pojkarnas Disco/Party som båda ska på var sitt håll i helgen. Jag tycker inte om Halloween och jag kan mer än gärna hoppa över den traditionen. Men barnen tycker om den , så då får dom fira den om dom vill. Självklart så köper jag godis och ger om det kommer någon och knackar på dörren och säger bus eller godis:):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar