onsdag 9 december 2009

stress Onsdag;)

Cool lugna Minja som aldrig tok busar inne.
Mycket bus för Diva och Ada har det varit i dag




Hade ställt väckaren på kvart över sex för att hinna rasta hundarna på kajen.....men hade tydligen stängt av den så jag vaknade precis när julkalendern började, förvisso var Tim nöjd att han slapp missa den. Så det blev en kort rastning av hundarna efter jag lämnat tim på skolan. Jag har jobbat min enda dagtur som jag har var sjätte vecka på mitt schema och det är alltid lika tungt varje gång jag jobbar dag att hinna med allt på morgonen det blir bara en massa stress i slutändan. Men när man väl är där så är det super roligt och jag skulle absolut inte vilja byta bort den dagen. I dag har jag även inhandlat nya täcken till tikarna men när jag kom hem så visade sig att två var för korta , så det blev att fara tillbaka och byta till större storlekar men det fanns bara en kvar så jag tog den samtidigt som jag köpte ett annat täcke till Diva. Tog samma storlek som dom andra täckerna....men när jag väl kom hem så visade det sig att den var på tok för stort för henne, så i morgon blir det åter att fara till butiken och byta storlek. Men nästa gång jag ska köpa täcken ska dom får vara med så man slipper allt det här!!!!!!
Känns ändå skönt att ha hittat täcken som håller dom varma om bröstkorgen och inte bara rygg och sida.

1 kommentar:

  1. Vi använder oss av Hurtas täcken =)
    Dom är SUPER bra!!

    SvaraRadera