torsdag 17 december 2009

Mat tjuv nr 2!!!!!

I dag var Diva mat tjuv, vilka olydiga hundar jag har:/
-27 grader har vi nu utanför vårt fönster , så i dag har det blivit en inne dag för tikarna.
Men i morgon ska det bli bara 17 minus så då blir det en motions runda för tikarna när jag slutar jobbet på morgonen.Gäller att inte bli för lat när kylan sätter in , men om tempen visar över 20 ja då blir det nog en kort motionsrunda. I går när jag kom på jobbet så fick jag en tomte av min arbetskamrat Kerstin eller hon har köpt tomtar till alla vi som jobbar och vi är nog mer än 20 pers på stället. Tycker det var riktigt gulligt av hon att tänka på sina kära arbetskamrater så:)

3 kommentarer:

  1. Hej grannar!Jag tycker era hundar är så söta och inte ett skall då jag går förbi då någon av dom sitter ute i lina,fastän jag pratar med dom! Här är min blogg adress: www.norrskensnjutning.blogg.se
    Välkommen in. Njut kvällen.Kram Ulrika.

    SvaraRadera
  2. Haha tagen på bar gärning. ;-)

    Missade ju brudarna idag, hörde dom befann sig i samma skog som oss, men vi hann iväg långt bort. Har faktist funderat på att svänga förbi och hälsa på er någon gång, är ju i krokarna då och då. Hör av mig!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera