måndag 28 december 2009

Grattis Wille och Ada


Ada hösten 09

Här var ada bara 9 veckor gammal


Här var Minja stor jämförs med ada.....men hon var ju bara 11 veckor!

Ada som valp ligger tillsammans med Sigge och Minja

Aug 09

Wille som fyller oxå år i dag

Jul 09


Nu är min jobbar helg över för denna gång efter jobbet så gick jag till grannarna och skottade deras gård och sen hem till oss för att skotta våran gård. Gud vad snö det har kommit och mer snö har dom lovat, tycker det räker nu för ett tag. Jag är en som gärna skottar själv tycker att min andra halva inte skottar så noga så jag vill helst ta hand om gården själv , samma gäller det när det är sommar och gräset ska klippa så får ingen i familjen röra gräsklipparen förutom jag. Löjligt men sant!!!! I dag så fyller vårat yrväder Ada 2 år hon är yngst i skaran , men hon är störst och väger mest av alla tikarna här. Många som kommer hit tror att det är hon som är älst och att Minja är fortfarande en valp. Min syster pojk wille fyller oxå år i dag , så i eftermiddag så blir det att fara och fira han innan han ska åka till sin pappa. Annars kommer denna dag bestå av att skottat och skotta roligare än så blir det inte.

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis till födelsedagsbarnen=)
    Ada är så fin, fast det är ju dom andra åxå!!!

    SvaraRadera