måndag 28 december 2009

Fina Olga

Är dom inte snygga????


Fina olga som löper nu och i kväll så åker hon ner till skåne för att paras!
Lördag den 23 Januari kommer SVK Bottenviken har en Hundutställning på Grans och sista anmälnings dag är 4 januari. kommer absolut fara dit och titta! Så alla ni som har en Vorsteh anmäl er!!!!
Jag har i denna stund en jätte rädd Diva som ligger under min stol och skakar i fullo! Jag blir så arg på dom som måste börja smälla med dom hemska raketer och smällare innan nyår. Ada bryr sig inte men Diva och Minja är så otroligt rädda och dom går bara och skakar och springer och försöker ta skydd någonstans när det börjar smälla. Så det blir nog lugnande medel i år oxå för dom två. Nu ska jag ta och gå i säng för i morse efter jobbet blev det lite sömn , så nu håller jag nästan på att somna medans jag skriver. Så Gonatt och Slut.....

5 kommentarer:

  1. Vilken snygg skäggig tjej ni hade hemma hos er =)
    Inte kul då dom är smäll och skott rädd=(
    Vi måste nog skaffa lugnande till Dolly åxå!!

    SvaraRadera
  2. Stackars Diva! Om dom bara höll sig till nyårsaftonskvällen så vore det väl lättare att hantera, men när det börjar flera dagar innan så är det så jobbigt. Våra hundar bryr sig inte men jag känner med alla som har hundar som är det.

    Jag har förstått att era tjejer liknar våra pojkar när dom blir ensam i huset. Det vore ju synd att ligga sysslolös när man kan roa sig.

    Det är inte kul när man ska "städa upp" men man kan skratta åt det sen... om några år eller så.

    Ha det!

    SvaraRadera
  3. Smäller dom redan hos er? Så hemskt!!!! Vi är bortbjudna på nyår så Wilma måste stanna hemma själv. Hon brukar inte reagera på detta men vi bor på en väldigt lugn gata så det gör nog sitt till! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Hej grannar!Tack för ditt gulliga inlägg.Ni får det oxå mysigt under Nyår.Skulle prata med er om vi kunde skjuta raketer på nyårsafton?jag blir oxå f...b över att det har skjutits i flera dagar häromkring redan,tycker synd om smällrädda hundar,ja andra oxå.Ha ett gott slut och Ett Gott Nytt År till er.Kramar Ulrika o co.

    SvaraRadera
  5. Oj vilken läckerbit som sitter där till höger. <3

    Gott nytt år på er!

    SvaraRadera