måndag 14 december 2009

Måndag


Tomtenisse

Jag, Alexander och pointerbrudarna

Ada
Mycket bus på kajen blir det!



Tänk att snart är det jul, tiden bara flyger förbi.Önskar att man hade en stopp knapp så man kunde stanna upp och få hinna njuta av juletiden mer än vad man gör nu! I Lördags var jag ju på personalfest hos Linda och det var super trevligt som vanligt , kul att träffa arbetskamrater som man sällan träffar. Höjd punkten på kvällen var när Lindas Patrik spelade och sjöng , vilken underhållare han är!!! Kvällen slutade på valdino och vid ett tiden så avslutade min kväll för då var jag riktigt trött. Söndag har vi tillbringat i Skellefteå vi åkte direkt till Kicki och Jonas och där blev det Luciafika och sen tog jag och kicki en promenad till stallet så jag äntligen fick se Toppan.
Vilken fin ponny hon är , nu längtar jag bara att få rida hon men det får bli en annan gång när man har mer tid! Sen så har vi varit hos Svärfar och svärmor och vi har firat han för i dag så blir han 65år GRATTIS. Där blev det en god middag som vi avnjöt tillsammans. Emilia och Dennis var också med och vad stor han har blivit ett riktigt charmtroll är han. Men han är bara mamma upp i dagen , för när man ser på kort när Emilia var liten så kan man tro att det är Dennis man ser. Men han ska vara glad för det, för han har en mycket vacker mamma.

I dag efter jag lämnat Tim på skolan så blev det kajen för jyckarna och jag. Där blev vi en timme så dom har fått springa och leka av sig. Minja hon smet i dag och var borta ett tag och när hon väl kom tillbaka hade hon en mycket arg matte......än hon fick sig så tog hon inte åt sig nått, utan hon låsades som att ingenting hade hänt.Hon är svår att träna tycker jag utan jag tycker mer om att träna med dom andra två så jag överlåter alla träning med hon till Johan. Självklart måste jag träna med hon för jag har ju mest hand om dom , men i bland blir jag bara så less hon när hon vill inte lyssna men det ska det bli ändring på!!! I kväll är det julfest och nu ska jag i väg och städa.
Kram på er.....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar