fredag 11 december 2009

Fredags mys hela dagen!!!

Tittut...
Minjas och Adas täcke

Divas


Sitter och dricker min fjärde kopp kaffe och har tänt ett gäng ljus för att få upp mysfaktorn rejält. Tim han är ledig i dag det gäller att passa på när han fortfarande går i förskoleklass! Vilken härlig morgon vi har haft mycket mys och roligt har vi haft , det är som för i tiden då tim gick på dagis och jag var lång ledig. Då var han ledig mycket från dagis och vi hade det såå mysigt saknar dom stunderna kan jag säga! I går så tappade Tim sin första tand så nu väntar han spänt att tandfen ska komma och förvandla tanden till "guld pengar". I går var jag även och böt täcket till Diva och när jag kommer hem för att prova det , längden var bra men det gick inte dra åt på sidan så det blev att lämna tillbaka det och åka på den andra djuraffären och prova ut ett annat täcke och då fick Diva självklart vara med. Hittade ett kanon täcke till hon och det var mycket dyrare än vad dom andra brudarna har men det gör inget för hon är ju så super snygg i den, i bland får det kosta!!!! I dag åker Johan till Stockholm på ett jobbmöte och jag och grabbarna ska baka lussekatter och i kväll så blir det fredags mys med idol eller rättare sagt blir det MYS FREDAG hela dagen Låång!!!!

2 kommentarer:

  1. Så snygga täcken, kan tro att de ser ut som filmstjärnor i dom. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag minns när vi hämtade vår setter veckan före jul. Man kan säga att han blev vår julklapp -07. Vår dotter pratar ännu om att det var den bästa julklappen "hon" fått.

    Julklapp eller inte så är det en sååå söt valp på bilden!

    SvaraRadera