fredag 4 december 2009

Fredag

Då var det fredag igen och i kväll så går jag på min jobbar helg! I dag har jag varit och dragit ut min tand som jag skulle ha gjort förlänge sedan , har lite ont men det känns skönt att blivit av med den för den har bara vållat en massa problem för mig. Efter åt så var det bara att bita i hop och springa på stan och handla lite julklappar , så nu är Linus klappar färdig, SKÖNT!!!
I morgon blir det ett besök på mio innan jag ska lägga mig och sova , måste försöka hinna köpa fler julklappar för har ganska många att köpa till. Egentligen skulle jag vilja att man köper bara till barnen och skippar alla vuxna, det vore skönast och billigast! I går så kom även vår kära svärson Alex på besök alltid lika kul att få träffa han. Så han kommer vara här några dagar, i dag så fick han vara hundvakt och dom hade haft hur mysigt som helst . Tikarna hade med glädje legat och mysit med han i soffan hela dan. På eftermiddag skulle vi pyssla med barnen sofia , Catarina och jag men tydligen så hade Ebba feber och man vill ju inte dra på sig någonting nu in för jul , så det blev bara för sofia och mig att träffas vi fikade lussebullar och pepparkakor med barnen. Nils han visade upp hur duktig han är på att gå, tänk vad tiden går nyss så var han en liten baby som bara låg och sov. Johan och Alexander är i skogen i kväll för att ge hundarna mycket motion , men nu så blir det fredags mys här så det är bara att börja göra popcorn till kidsen och slänga sig ner i soffan till efter idol för då väntar andra äventyr för min del!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar