söndag 20 december 2009

Söndag julmiddag

Jonas Dennis och Minja
Vilket par dom är.

Bästisarna Dennis och Minja

Wilma såg man nästan aldrig till , men hon är hur go som helst!

Full fart för två yrväderna Ada och Brorsan

Fina Callit

Det var inte lätt att få ett kort på brorsan men jag lyckades till slut, JIPPI!!!!

När jag Diskat och städat bort allt och lagt Tim så kunde jag sitta ner och dricka mitt kaffe och läsa Aftonbladet, en skön avslut på en mycket lyckad bjudning :)



Vilken rolig dag vi har haft med släkten, alltid lika kul när vi väl är alla samlade. Grannarna var så snälla så vi fick låna deras ute bord så vi kunnde göra ett långbord, tusen TACK!!!!
Så vi åt en light variant av julbord men det gjorde ingenting för dom verkade vara nöjda och mätta i slutändan trots allt! Vår lilla eller stora Dennis ja han bara växer för varje gång man ser han . Nu var vi ju 17 personer och 6 hundar så jag fick inte riktigt den tiden med mitt barnbarn , men längtar till jag/vi får låna han en liten längre stund. Ada och Brorsan har lekt och busat i mängder och dom andra hundarna har man inte nästan märk av förutom när det skulle skulle plockas in i diskmaskinen.....det kunde ju vara kvar mat på tallrikarna så det var ju bäst att sitta och titta;) I morgon börjar johan sitt nya jobb och för mig så väntas städjobb och sen nattjobb, så det blir sängen nu....Gonatt och tack alla för att ni ville komma och äta med oss....Styrke Kramar till er alla:)

3 kommentarer:

  1. Tack för den fantastiska middagen. Jag saknade inget. Tack för att vi fick komma. Kram Kicki och kompani

    SvaraRadera
  2. det var jätte trevligt, och vi hade vä tänkt titta förbi efter nyårs då sörlänningarna åkt hem.. om det går bra

    kram emilia och dennis

    SvaraRadera
  3. här är väl dörren alltid öppen för alla som vill, för familjen likväl som för vänner och även för våra bloggvänner om ni nu är ute och kör och har vägarna förbi.

    SvaraRadera