torsdag 4 november 2010

Utställnings träning!!!


Här är jag förkylda men har proppat i mig Alvedon , C vitamin och Kan jang och mycket vatten. Har hunnit med en promenad med jyckarna och sen så har jag hunnit träna utställnings träning med Alma ett tag. Hon blir bara varmare och Varmare i kläderna!!! Nu är inte utställningen förrän nästa helg så vi har en vecka till och träna. I helgen så har SNFK utställning i Skellefteå, hade varit så kul att fara och besöka den och titta på Vackra pointrar. Egentligen hade jag viljat ställa Ada men hon är ju i Löpen , så det hade inte varit så bra ide´. Jag jobbar ju även hela helgen. I dag blir det nykokt palt till middag , som min mor kom med just. När man är lite krasslig är det skönt att slippa stå och laga en massa mat.

2 kommentarer:

  1. Detta svar är till Tim!
    Tack Tim vi hade det trevligt jag,Linus och Ellen. Hoppas det går bra på fritte och sen hoppas jag att spelet är roligt som du spelar. Sov gott.
    MVH/Lovisa Ö

    SvaraRadera
  2. Fredagkväll. Vi säger godnatt i Bergsbyn. Linus sover över här. Han och Ida har bakat supersnygga muffins. SE: http://hastflickor.blogg.se

    Kram och hejdå!

    SvaraRadera