fredag 19 november 2010

Äntligen Fredag.....


Tiden har bara sprungit förbi i veckan och jag har inte saknat datorn alls utan jag har fått mycket mer tid till annat , för när jag väl sitter framför dator och har bara tänk surfa ett tag så blir det aldrig ett tag utan mer att det blir timmar. Johan har haft kund besök nere i södra sverige, så jag och pojkarna och tikarna har fått klara oss själva. Självklart har det inte blivit samma långa promenader på kvällarna med jyckarna, eftersom när man ska hinna med städning matlagning , läxläsning och alla aktiviteter som både jag och grabbarna har. Men är man två , så går det mycket bättre på tanke när man har 4 st hundar som ska ha sin motion varje dag. I dag så har Linus innebandy match och i morgon har han innebandy cup och vi ska stå i grillen hela dagen. I morgon kommer också min systers pojk Lukas och ska sova här. Men jag ska även hinna med att julpynta här hemma eftersom jag jobbar alla nätter nästa vecka förutom tisdagnatt. Ha en underbar fredag:)

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Vars har du varit??
    Ser ut som en bra affär.....
    Kram Åsa I urs.

    SvaraRadera